FANDOM

Druchii od dziecka otoczeni są okrucieństwem i przemocą. Uczą się że po śmierci stając przed Khainem ich wartość oceniona zostanie poprzez ilość krwi jaką przelali, im więcej tym lepiej. Dlatego w Naggaroth ciągle dokonywane są ofiary ku czci Khaine’a. Hierarchia społeczna przypomina piramidę na której szczycie znajduje się Malekith jako Wiedźmi Król i pan Naggarond. Niżej znajduje się jego matka Morathi oraz zarządcy 6 miast Naggaroth [z których Naggarond zarzadca jest sam Malekith]. Następni są przedstawiciele najważniejszych zgromadzeń, czyli czarodziejek, egzekutorów itp. kolejne są już rodziny szlacheckie od najważniejszych po te najmniej znaczące, następnie zwykli mieszkańcy i żołnierze a na samym końcu hierarchii niewolnicy. Choć ich pozycje porównać można jedynie do bydła, które jest użyteczne, lecz nie ma żadnych praw .

System walutowy w społeczeństwie Druchii jest nieco odmienny w tym społeczeństwie. Jako iż elfy z Naggaroth żerują na innych, łupiąc ich niemiłosiernie gdy tylko nadarzy się ku temu okazja stąd bogactwo różnych monet na rynku. By problem ten rozwiązać Druchii wyceniają monety ze względu na kruszec z jakiego są wykonane, jednocześnie z powodu różnic w rozmiarze stosowane jest obrzynanie do jedynego słusznego rozmiaru. Dokonuje się tego w porcie podczas oddawania należnej części wiedźmiemu królowi. Oczywiście sytuacja taka w połączeniu z naturą Druchii sprawia iż w obieg wprowadza się wiele fałszywych monet czy niewłaściwie obrzynanych, jednak jest to ryzykowna praktyka. Każdy bowiem bez względu na urodzenie czyniąc w ten sposób traktowany jest niczym zdrajca i tak też jest traktowany gdy umiera w męczarniach na ołtarzu ofiarnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki