FANDOM

Jest to bogatsza w doznania wersja ofiary polowej. Tutaj jednak zajmuj się tym specjaliści w swej dziedzinie. Ofiara również jest skrępowana jednak tym razem łańcuchami które przymocowane są do ołtarza. Ręce ofiary rozłożone są jednak na boki odsłaniając jej klatkę piersiową do której po bokach mocowane są specjalne haczyki. Mistrz ceremonii specjalnie ostrzonym rytualnym sztyletem robi szybkie nacięcie wzdłuż klatki tnąc zarówno skórę jak i żebra. Gdy to zrobi jeden z asystujących mu wybrańców świątyni pociąga za dzwignie która szarpie haczykami zaczepionymi o klatkę ofiary. Słychać wtedy zawsze niesamowity krzyk gdy ofierze otwierana jest klatka piersiowa. Mistrz ceremonii szybkim ruchem chwyta serce ofiary i wyrywa je z ciała. Następnie unosząc je wypowiada błogosławieństwo i podziękowanie do krwaworękiego boga i ciska serce w palenisko. Jeśli obok mistrza ceremonii stoi wysoka odziana w pancerz postać, to wszyscy wiedzą iż jest to egzekutor pełniący funkcje ostatecznego kat . Ucina on głowę ofiary w momencie największej agonii i pozwalając mu się utrwalić w ten sposób na dobre. Ciało po spełnieniu ofiary staje się żerem dla bestii a głowa przyozdabia mury świątyni. Egzekutor jako wysoko postawiony zwierzchnik świątyni, może być również mistrzem ceremonii, jednak często oddaje ten zaszczyt komuś innemu tylko po to by móc użyć swego miecza. Ważniejsze ofiary bywają poprzedzone torturami do których służą narzędzia pozawieszane w pobliżu ołtarza. Wiedźmie elfki także często są proszone o spełnienie ofiary wtedy niemal na pewno ofiara nie uniknie tortur, wstrzykiwania trucizn i możliwego zgonu przed dopełnieniem obrzędu, jednak Khaine łaskawym okiem spogląda na swe wybranki i na podobne ich wybryki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki