FANDOM

Naggaroth, kraj lodu i krwi, tak można określić ojczyznę Druchii, Naggaroth leży w Nowym Świecie i jest wysunięte daleko na północ. Na całym kontynencie panują przeraźliwe mrozy, stąd Naggaroth ma także swą drugą nazwę „Ziemia chłodu”.

Od północy Naggaroth graniczy z pustkowiem chaosu. Odgraniczają je od nich góry zwane „czarnym grzbietem” Mimo to na tej granicy szczególnie gęste są wieże strażnicze, wyglądające w dzień i w nocy czy nie nadchodzi niebezpieczeństwo.

Od południa styka się częściowo z północnymi granicami Lustii. Na kontynencie znajdują się także inne państwa, są jednak niewielkie a ich położenie trudne do określenia na tym niegościnnym kontynencie z którego odkrywcy i kartografowie nie wracają żywi.

W Krainie Chłodu największym wrogiem jest natura, która nęka potencjalnych osadników niskimi temperaturami, nieprzewidywalną aurą i licznymi, agresywnymi istotami zamieszkującymi ten obszar, dlatego Druchii do transportu wykorzystują podziemne koryta rzek by choć trochę odizolować się od nieprzyjaznego środowiska.

Naggaroth to 6 głównych miast, w których przebywa lwia część populacji Druchii i gdzie tętni ich życie. Miasta Druchii budowane są jako wielkie fortece. Mamy więc:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki