FANDOM

Festiwal w którym rody szlacheckie ponawiają przysięgę wierności dla Drachau i Wiedźmiego Króla. Nazwa się je „Ofiarą Łańcucha” z uwagi na licznych niewolników o dużej wartości zmuszanych do wzięcia w nich udziału . Jeńców dostarczają rody szlacheckie dla ugruntownia składanej przysięgi.. W trakcie święta odbywają się liczne walki gladiatorskie oraz łowy ze skazańcami w charakterze zwierzyny. Częste są również pojedynki między pierworodnymi szlacheckich rodów Druchii. Teoretycznie walki mrocznych elfów odbywają się do pierwszej krwi, ale dla wszystkich jest oczywiste, że służą głównie wyrównywaniu rachunków i załatwianiu rodowych wróżd, a w konsekwencji śmiercią jednego z walczących. Walki niewolników toczone są zawsze na śmierć i życie. Zwycięzca otrzymuje zwykle lepsze niż zwykle jedzenie i towarzystwo na noc. Święto kończy polowanie na zbiegów. W trakcie święta selekcjonowani są niewolnicy, po czym inscenizuje się ich ucieczkę. Oczywistą motywacją jest, że każdy komu uda się przechytrzyć mroczne elfy zyska wolność. Taka sztuka udała się jednak bardzo nielicznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki