FANDOM

Ślub dla Druchii nie ma nic wspólnego z wzajemnym poszanowaniem bądź miłością, jeśli nie służy żadnym przymierzom czy wymianą rodzin to jest zapewne indywidualną rozgrywką między dwojgiem nowożeńców. Ślub wiąże się z ofiarami składanymi przez rodziny nowożeńców, mające przebłagać Khaina by spojrzał na swoich wyznawców łaskawym okiem. Poprzedzając samą ceremonię udają się oni do rzemieślnika by wykuć dwa sztylety z wyrytymi imionami jakie pragną nadać pierworodnemu synowi i córce. Następnie podczas ceremonii zatapiają wspólnie sztylety w krwi ofiar, by posmakowały jej i prowadziły ręce ich dzieci. Następnie wygłaszają wspólną przysięgę wierności i lojalności w walce i poza nią. Na koniec kapłan podaje im na tacy rytualny sztylet, którym nacinając sobie nadgarstki pieczętują swój związek mieszając swoją krew. Po ceremonii organizowana jest uczta na której na środku ułożone jest wielkie łoże. Nowo zaślubieni wylegują się na nim otrzymując podarki i napoje oraz łakocie od gości. Gdy uznają za stosowne zasuwają półprzeźroczystą zasłonę i następuje tak zwany pierwszy siew podczas którego goście wygłaszają modlitwy pojawienie się wielkiego wojownika bądź wojowniczki. Uczta kończy się gdy para skończy spółkować .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki